Voor de klanten van Carrefour market wordt elke dag voortaan een goeie dag. Hoe dat komt? Vanaf deze week gaan ze de strijd aan met de dagelijkse routine. En dat doen ze met vijf verschillende Doorbreek-de-sleur-kalenders. Digitale agenda’s boordevol slimme, nuttige, inspirerende of lekkere tips voor elke dag. Prophets stond in voor het digitaal concept, design en development van de campagnesite. Om het even welke applicatie je gebruikt (iCall, Google Calendar, Outlook Calendar…).: alle tips, recepten en reminders worden automatisch weergegeven op smartphone of computer.
« De doelgroep die Carrefour market wil bereiken is altijd wel te vinden voor nieuwe ideetjes en toffe inspiratie, zolang het niet te veel tijd vraagt, » vertelt Amaury Thomas, account director bij Prophets. « Daarom kozen we niet voor een zoveelste app die je nog moet downloaden. We delen onze lifehacks over food, lifestyle, hobby’s en entertainment via een tool die onze klant al volop gebruikt: een online agenda. » Carrefour market broedt alvast op heel wat lifehacks voor een dagelijkse portie goed humeur. De sleur doorbreken kan op elkedageengoeiedag.be.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]